Isnin, 20 Disember 2010

.....demam + selsema = tak larat....

..nie la muka budak 3 hari sebelum kena demam..
da lame tak update blog nie..gara-gara sibuk ngan kelas dan asigment..ari khamis ari tu alik umah..hehe...da 2 minggu berturut aku alik...aku alik pon bersebab..nenek & family umi datang rumah..dowang datang rumah sempena cuti sekolah...meriah umah dengan suara kanak-kanak...happy sangat bila dapat kumpul ramai-ramai macam nie..yang paling best bila si kecik adik pompusn sepupu aku datang..eee..da besar la dak kecik nie..dulu kecik je...nie pon sebab da lame tak jupe dak kecik nie...jumaat & sabtu family aku berkumpul kat uamh cik na pulak..hehehe..berubah angin pulak...ahad..umi,ayah,iera & ayh cik antar aku alik unisel...waa..time tu aku diserang virus selesama...bila aku alik umah 2 oarang housemate aku pulak diserang demam..adoi...pas nie virus jangkit kat sape pulak...wahai housemate ku makan la ubat antibiotik supaya korang tak dapat jangkitan daripada  2 orang nie..nanti da sakit payah nak g kelas..pape pon cepaat la sihat..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan