Sabtu, 4 Disember 2010

..............hohohohohohoh............................

akhirnya aku dapat jugak update blog aku nie setelah sekian lame aku tak upgate blog aku nie..nie gara bila da alik hutan simpanan...line tak betul la pulak...hohoho...Aisyah Nurharnie tegur nape da lame tak update blog..sori echa...busy lerr.....adehh...ape nk wat nie..boring kot..tak ada aktiviti nak wat....boring kot..jelousnye tengok kawan-kawan ada kaple.tp aku tak ada pon...hukhuk....sedihhnye..tp nak wat macam mane..sue da la lupekan benda2 yang da lps tu k..huhuhuhu....esok 5.12.2010 g dataran merdeka ada tarian cuti-cuti malaysia...seminggu kiteowg berlatih...happy2 jugak..aku rindu sangat2 kat umi n ayah...ari jumaat ari tu dowg datang antar lauk rendang kat aku...sedapnye..thanks umi sebab masak kan rendang untuk along..along suke sangat2..hehehhehe...haiyoo kak winnie sudah2la bagi sue makan..dari td asyik mengunyah je.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan