Sabtu, 20 November 2010

esok sudah pulang ke UNISEL...

hai..esok da kena alik unisel da..tp aku xbayar wet hostel ag..cm mane nie..bkn sbb aku saje je nk lewat kan bayar wet tu tp aku ada masalah..cm mane nie..macam2 aku dok pikir haiyoo..Dalam aku pikir macam2 aty aku x nk alik UNISEL...sebab ape...sebab aku tak leh time benda yang same telah berulang kembali..sungguh licik nye dia too....berani ye ko wat cite yang bukan2..ishh2..tolong la jangan wat kteowg kucar-kacir ag k..kteowg da x larat nak bawak masalah nie ag..sebab kteowg ada banyak benda ag nak pikir...bukan untuk pikir ko sowg je ye...klau ko rase diri ko terlalu bagos ok la tu...tp baik la ko sedar diri secepat yang mungkin k...sebab benda nie x selesai selagi ko wat pagai...tolong jauh dari kami sebab kami x perlu kan owg yang busuk!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan